Miklósvári Adrienn
-
Mark vezető
Szelfialapú biztosítási ajánlat? Kiváló élményt nyújtó mobil app? End-to-end szerződéskötési és kárkezelési megoldás? Cikkünkből kiderül, hogy a Zurich, az Erie és az MS Amlin hogyan hoztak létre új megoldásokat a Mendix platform segítségével.
A Zurich FaceQuote nevű applikációja egyszerűbbé teszi a biztosítási ajánlatkérést. Az alkalmazás a felhasználók szelfije alapján megbecsüli életkorukat, majd kiszámolja a havi díjat, változtatva az életbiztosítások költségeivel kapcsolatos előítéleteken. A kezdeményezés a fiatalabb demográfiai réteget célozza. Az applikációt egy kétfős csapat fejlesztette ki a Mendix low-code platformján mindössze hét nap alatt, ami remekül illusztrálja, milyen erőforrás-hatékony is ez a módszer. A felület fejlesztése ebből csupán négy napot vett igénybe.
További információ a projektről a Mendix oldalán olvasható: https://www.mendix.com/customer-stories/zurich-facequote-goes-idea-app-weeks/
Az Erie Biztosító szintén célul tűzte ki az ügyfelek és az ügyfélkapcsolati munkatársak felhasználói élményének javítását. Annak ellenére, hogy már előzetesen is rendelkeztek mobilra optimalizált portállal, a Mendix segítségével még hatékonyabb alkalmazásokat fejlesztettek natív iOS-re és Androidra, a már meglévő alapokra építve. A platform agilitása lehetővé tette az Erie számára a fejlesztés teljeskörű irányítását, a gyors iterációt és a natív alkalmazásokban rejlő lehetőségek maximális kihasználását. A Mendix által nyújtott biztonság és rugalmasság kulcsfontosságú volt az Erie megoldásainak fejlesztésében, beleértve az egyedi widgetek hozzáadását és a biometrikus beléptetési funkciót.
További részletek elérhetők a Mendix oldalán: https://www.mendix.com/customer-stories/in-case-you-missed-it-creating-a-native-mobile-app-without-mobile-developers-with-erie-insurance/
Az MS Amlin is ambiciózus digitális átalakulásba kezdett a 'Go Digital' program keretében, amely során, többek között a Mendix segítségével, sikeresen kidolgozott egy skálázható és felhasználóbarát digitális szerződéskötési és kárkezelési megoldást. A moduláris kialakítású end-to-end rendszert kevesebb mint egy év alatt hozták létre, ezzel is demonstrálva a low-code platformok időhatékonyságát. A megoldástBelgiumban már be is vezették, a tervek szerint pedig Hollandiára, Franciaországra és az Egyesült Királyságra is kiterjesztik. Az MS Amlin azt tervezi, hogy teljesen áttér régi rendszereiről a Mendix platformra.
További információk a Mendix esettanulmány-oldalán: https://www.mendix.com/customer-stories/mendix-data-hub-lessons-from-an-end-to-end-insurance-solution-with-ms-amlin/
Példáink bemutatják, hogy a low-code platformok milyen könnyen alkalmazhatóak a biztosítási iparban, és hogy nemcsak egy-egy funkció, hanem akár egy kiterjedt és üzletileg kritikus folyamat megvalósításához is megfelelő alapot nyújtanak. A Mendix lehetővé teszi a gyors és ügyfélközpontú megoldások fejlesztését, támogatja a digitális innovációt, segíti a vállalatokat a folyamatok automatizálásában, új szegmensek megszólításában, valamint az ügyfélélmény fokozásában, vagyis a platformot használó biztosítók hatékonyan növelhetik versenyképességüket.